ZEFRANK.COM - message board  

Go Back   ZEFRANK.COM - message board > FAST CHAT
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 16 votes, 5.00 average. Display Modes
Old 11-05-2010, 12:07 PM   #1456
Marcus Bales
________________
 
Marcus Bales's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: In a coign of the cliff between lowland and highland, at the sea-down's edge between windward and lee, walled round with rocks as an inland island, the ghost of a garden fronts the sea.
Posts: 8,967
Quote:
Originally Posted by lukkucairi View Post
the main sewer line backed up today

it's OK, we've fixed it now, and I've had a shower

I am, however, exhausted

Keep your sexual innuendos to yourself.
__________________
My strength is as the strength of eight --
My heart is nearly pure.
Marcus Bales is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 07:06 AM   #1457
jasmina
monkey
 
jasmina's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,617
Hi everyone!

I got married!

jasmina is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 09:24 AM   #1458
MoJoRiSin
unbelievable
 
MoJoRiSin's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,664
Congratulations Jasmina! : )
I would like to wish you luck and blessings with all of your
endeavors
Ox L,Mo

PICTURES PLEASE !!!
__________________
From stone tablets to html code, it's not lost on me.
MoJoRiSin is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 12:39 PM   #1459
Frieda
in limbo
 
Frieda's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: The Netherlands
Posts: 19,502
^^cool, that's a real announcement! Congrats!
__________________
zoek waar je wil, maar het zit in jezelf

oh yeah
Frieda is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 01:45 PM   #1460
lukkucairi
earth worker
 
lukkucairi's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: on the planet
Posts: 5,844
^^^wow, congrats
lukkucairi is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2010, 06:03 AM   #1461
YsaPur EsChomuw
oi
 
YsaPur EsChomuw's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 5,208
winter has come, not on a white horse, but dressed in bleak garments
YsaPur EsChomuw is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2010, 08:49 PM   #1462
lukkucairi
earth worker
 
lukkucairi's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: on the planet
Posts: 5,844
I can smell that Lindt milk chocolate bar from three feet away.
lukkucairi is offline   Reply With Quote
Old 11-13-2010, 03:01 PM   #1463
Marcus Bales
________________
 
Marcus Bales's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: In a coign of the cliff between lowland and highland, at the sea-down's edge between windward and lee, walled round with rocks as an inland island, the ghost of a garden fronts the sea.
Posts: 8,967
I didn't eat breakfast today.
__________________
My strength is as the strength of eight --
My heart is nearly pure.
Marcus Bales is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 01:32 AM   #1464
Bman
monkey
 
Bman's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 670
Every minute of The Walking Dead is a heart attack for me.
Bman is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2010, 12:35 PM   #1465
lukkucairi
earth worker
 
lukkucairi's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: on the planet
Posts: 5,844
we're going to have a blizzard.

http://www.wrh.noaa.gov/slc/wxbriefi...10/player.html
lukkucairi is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 02:47 AM   #1466
Odbe
hope dope
 
Odbe's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: down to earth
Posts: 1,908
Odbe is offline   Reply With Quote
Old 11-26-2010, 03:26 AM   #1467
Odbe
hope dope
 
Odbe's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: down to earth
Posts: 1,908
Double post but I have something special to show you before I leave for an adventure. I spent many hours of frustration and discovery making and painting her.

I don't know what her name is, I've been calling her Madam Froggy so far.
She's a green and golden bell frog, made as an assignment for my uni course. See, I told you it was a good one.
Odbe is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 01:41 PM   #1468
Frieda
in limbo
 
Frieda's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: The Netherlands
Posts: 19,502
^awesome



i just made the first cupcakes EVER in my whole life. from a pack, but it's the idea that counts. and the fact that they taste good
__________________
zoek waar je wil, maar het zit in jezelf

oh yeah
Frieda is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 02:00 PM   #1469
trisherina
meretricious dilettante
 
trisherina's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Posts: 11,068
Hey, Frieda, there is nothing wrong with packaged cake mix! For some applications, even hard-core bakers will advise that there is no substitute.
__________________
Because how we spend our days is, of course, how we spend our lives. -- Annie Dillard
trisherina is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2010, 04:47 PM   #1470
Stephi_B
waaaaaaa :)
 
Stephi_B's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Berlin
Posts: 3,875
i'm gonna wait till they (the crap school, who lured me into signing a crap 54% of a crappy paid full position contract until jan 31, but who pissed me of 110% at that ) fire me, fire me, fire me *singing* fire me, fire me, fire me - and until then i'm home sick (as a matter of fact i indeed caught a nasty cold on thursday when i fought my way through the snow chaos for hours) as i will never ever set a foot anywhere near that crap school where some crap school psycho has me on his list now (and i would have to teach chemistry to him and his followers - nah thanks, this time it was a snow ball and sick laughter and pure provocation, next time it's a bottle of acid) and then i'll have my neat unemployment insurance money again (more than i earned the last month in three jobs... had i known about that neat sum i had never signed the crap job contract. the headmaster of that school couldn't get me sign it fast enough - now i know why... and he would have liked me to sign a formless contract cancellation thing on thursday so urgently - but not me, i'm stupid (if i had signed i would have sat there 6 weeks with no money at all, living on food stamps or money from my relatives ) only once and i did asap call "my legal department" - i.e. my baby sis who studies law and the dude in the unemployment office who knows all the tricks - and signed no nothing yet and i won't sign anything unless it's triple checked!

and i wanna announce the following: i will never ever sign a crap contract! NEVER! and i will never again work for a state school! NEVER! (unless it's an easy going freelance thing like in my first and forever favourite school - who still owe me a month' income, but, well, they are still the best) i'm through with that FINALLY i'm seriously PISSED and one day i'm gonna write a book about what i experienced and what i saw and heard, and it will sell like steaming fresh bread - HA! it will be a damn naughty book HAHAHA! *very evil laughter*

Last edited by Stephi_B : 12-05-2010 at 04:52 PM.
Stephi_B is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump


All times are GMT -3. The time now is 04:54 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.